• Gratis verzending v.a. € 75
  • Snelle en betrouwbare levering
  • Premium kwaliteit
Tip: Geef een cadeaubon!

Veelgestelde vragen 3D filamentshop

Bestellen en bezorging

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?

Wij streven er naar om bestellingen dezelfde dag en uiterlijk de volgende dag aan de vervoerder mee te geven. Dit geldt voor producten die we op voorraad hebben. Mocht een product niet op voorraad zijn, zullen wij deze vanuit de importeur laten overkomen. De bezorging duurt dan gemiddeld 3 tot 5 werkdagen. Bij onvoorziene omstandigheden, in sommige weekenden, op feestdagen of in de vakantieperiode kan de bezorging iets langer duren.

Wordt ik op de hoogte gehouden van de bezorging?

Ja, nadat wij ons pakket hebben overgedragen aan de vervoerder ontvang u diverse status mailtjes met de Track en Trace link om uw pakket te kunnen volgen.

Wie bezorgt mijn pakket?

Wij hebben als vervoerder gekozen voor PostNL. Dit komt omdat we uit eigen ervaring vinden dat PostNL de beste service biedt.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending binnen Nederland is gratis voor bestellingen vanaf € 75,00. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen wij een scherp tarief van € 6,45. Bezorging naar België is voor ons helaas iets prijziger waardoor we hier altijd € 9,95 voor moeten rekenen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Jazeker, als je in de buurt woont van Oostvoorne / Brielle, dan kun je contact met ons opnemen voor het maken van een afspraak.

Ik wil zakelijk bestellen vanuit België, kan ik een een bestelling plaatsen met de BTW verlegd?

Zakelijk bestellen vanuit België is mogelijk. Wanneer je een geldig BTW nummer invoert tijdens het bestellen zal de bestelling automatisch worden omgezet. Je rekent een factuur dan zonder BTW af en je ontvangt een factuur waarop staat aangegeven dat de BTW naar jou is verlegd.

Mijn bestelling is beschadigd tijden transport, wat moet ik doen?

Neem contact met ons op, dan zullen we samen bekijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.

Ik heb een kortingscode, hoe werkt dat?

Wanneer je een kortingscode hebt ontvangen kun je deze inwisselen in de winkelwagen, de stap voor het bestellen. Een kortingscode kan geldig zijn voor het gehele assortiment, andere keren voor een specifiek product of categorie. De korting van een kortingscode geldt niet voor reeds afgeprijsde artikelen en cadeaubonnen. De kortingscode geldt wel op producten met staffelkorting, dat is dus dubbel profiteren!

Producten

Wat is de levertijd van de producten?

Hierboven hebben wij uitgelegd hoe lang het duurt voor uw bestelling in huis hebt. De genoemde levertijd bij een product is echter indicatief. Het kan zijn dat op het moment dat er op de website staat dat dit product op voorraad is, de laatste exemplaren gelijktijdig worden verkocht. Hierbij geldt het principe, wie het eerst komt wie het eerst maalt. Mochten we niet meer uit voorraad kunnen leveren zullen we er alles aan doen om het product na te bestellen en zo snel mogelijk te leveren.

Waar worden de producten gemaakt?

Fiberlogy van Fiberlab is gevestigd in Polen. De producten hoeven dus niet ver te reizen omdat ze uit de EU komen. Hierdoor kunnen wij nabestellingen ook relatief snel verzorgen. Fiberlogy werkt in een moderne omgeving met de hoogste kwaliteitsnormen. Hierdoor leveren wij premium producten.

Ik heb elders een Fiberlogy product gezien maar dit staat niet op jullie website. Kunnen jullie dit alsnog bestellen?

Als premium reseller kunnen we altijd tegen scherpe tarieven leveren. Heb je een specifieke wens, bijvoorbeeld HD PLA of een ander filament. Neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen dit product dan binnen 3-5 dagen in huis hebben, mits op voorraad bij de leverancier. Neem een kijkje op de website van Fiberlogy om het brede assortiment te bekijken.

Ik ben niet tevreden over het product, wat nu?

Je kunt een filament terugsturen, mits nog in de ongeopende en onbeschadigde verpakking, binnen 14 dagen na aankoop. Aangebroken en geopende producten nemen we niet retour. De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Wanneer wij het product in goede staat terug hebben ontvangen zullen wij per ommegaande het bedrag retourneren via de methode die u heeft gebruikt om af te rekenen.

Website

Ik heb een fout ontdekt, wat nu?

Onze webshop is maatwerk. Ondanks dat we er alles aan doen om fouten te voorkomen kan het onverhoopt voorkomen dat er een fout optreedt. Zie je iets geks, of een melding in het scherm. Neem dan contact met ons op. Wij zullen dit dan zo spoedig mogelijk herstellen en zullen we je passend bedanken.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden voor het gebruik van de website zijn hier te bekijken. Wij houden ons het recht voor om de algemene voorwaarden tussentijds te wijzigen. Bij het plaatsen van een bestelling gaan wij er van uit dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden.

Hoe gaan jullie om met mijn privacy?

Wij hebben ons privacybeleid uitgebreid beschreven. Je kunt dit hier teruglezen. Mocht je hierna nog vragen hebben, dan beantwoorden wij die graag. Neem dan gerust contact met ons op.